Ce pot sa fac sa scap de durerile articulare din timpul antrenamentului? – Body-Art Wellness Club

Culturism și dureri articulare

Ce pot sa fac sa scap de durerile articulare din timpul antrenamentului? – Body-Art Wellness Club

Urmează următoarele sfaturi pentru a evita probleme și durerile articulare. Antrenamentul repetitiv cu greutăți mari nu a fost conceput pentru sănătatea articulațiilor. Mai devreme sau mai târziu, îți vei da seama că ai dureri în umeri, genunchi, coate sau șolduri. Mulți dintre noi doar le ignorăm și trecem mai departe, antrenându-ne la fel de intens, asta până când durerea devine insuportabilă.

pastile injectabile pentru tratamentul durerilor de genunchi

În loc să înduri durerea sau să te bazezi pe calmante pentru a putea progresa, ar trebui să încerci să rezolvi problema. Poți începe prin a pune în aplicare următoarele 5 sfaturi utile ce îți vor reduce sau chiar elimina durerea din timpul antrenamentului. Chiar dacă nu ai dureri acum, aceste sfaturi sunt bune de luat în considerare.

Ce pot sa fac sa scap de durerile articulare din timpul antrenamentului? View Larger Image Ce pot sa fac sa scap de durerile articulare din timpul antrenamentului? Sportul vine cu o mulțime de riscuri, mai ales dacă este făcut incorect.

Dacă le aplici de la o vârstă fragedă, nu vei avea probleme culturism și dureri articulare viitor, culturism și dureri articulare dacă vei avea ele vor fi mult mai mici.

Dacă doare, nu îl fă.

artrita psoriazica la maini

Caută exerciții similare, alternative Un doctor fizioterapeut ți-ar spune că, dacă un exercițiu doare, nu îl fă. Dar asta nu înseamnă că trebuie să abandonezi acea mișcare cu totul. Culturism și dureri articulare exemplu, persoanele cu probleme la umeri, nu se descurcă prea bine la împinsul din culcat cu haltera.

Umerii sunt blocați într-o singură poziție, nepermițându-ți să eviți durerea. Un exercițiu compus precum împinsul din culcat poate agrava durerea pe care o simți deja în umăr. În schimb, încearcă un exercițiu de izolare precum fluturările cu gantere sau la culturism și dureri articulare.

Ele pot lucra bine pieptul, în timp ce îți permit să schimbi unghiul sub care lucrezi pentru a evita durerea. Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului Dar sunt și alte opțiuni.

Pentru culturisti pentru dureri articulare

Totul stă în experimentare. Trebuie să vezi ce mișcări poți face în timp ce eviți durerea. Dacă simpla schimbare a poziției palmelor din timpul împinsului din culcat ajută, atunci fă-o! Dacă în loc de împins cu haltera vei face împins cu gantera, nu este nici o problemă.

umflarea articulațiilor într o dietă alimentară crudă

Încearcă un exercițiu și, dacă simți dureri, schimbă puțin unghiul sub care lucrezi. Dacă durerea persistă, mai schimbă unghiul sau treci la următorul exercițiu similar.

Dacă nu ești un expert în exerciții, pe blog ai multe articole ce te pot ajuta. Recomandarea mea este să începi cu secțiune de exerciții în care explic câteva exerciții de bază. Controlează-ți mișcarea și evită balansul Orice exercițiu ce îți permite să trișezi folosind balansul îți va permite să folosești și o greutate mult mai mare decât ai folosi într-un exercițiu asemănător cu formă strictă.

  • Sport Ce se intampla cu articulatiile tale cand faci sport?
  • Durere Articulară De La Culturism durere articulatii

Nimic nu agravează mai mult durerea decât adăugarea unei greutăți prea mari pe bară și utilizarea unei forme greșite. De fapt, majoritatea durerilor articulare și rupturilor de mușchi provin din greșeala aceasta.

Ce pot sa fac sa scap de durerile articulare din timpul antrenamentului?

Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului Dacă te bazezi pe șolduri când faci flexii cu haltera sau pe smucituri când faci ramatul, atunci sigur greutatea este prea mare. Știu că o greutate mare aduce creșteri atât în masă cât și în forță, dar dacă aceasta este prea mare vei pune mult stres pe articulații, ligamente și tendoane.

Ce pot sa fac sa scap de durerile articulare din timpul antrenamentului? In cazul persoanelor mai in varsta sau dupa traumatismedurerea genunchiului este data de osteoartrita uzura.

Deci, taie din greutate și străduiește-te să ai formă bună și o mișcare controlată, eliminând balansul. Asigură-te că încălzirea este primul lucru pe care îl faci Cum este articulațiile doare din poală pentru majoritatea oamenilor?

Ce se intampla cu articulatiile tale cand faci sport?

Exact la la ora de sport: plictisitoare. Este ca și când te-ar trimite mămica să te speli pe dinți înainte de culcare.

Însă asta nu înseamnă că ea culturism și dureri articulare este benefică. De fapt, cu cât înaintezi în vârstă și în experiență, cu atât îți dai seama cât de importantă este ea.

Culturism de la durere articulară

Dacă nu mă crezi, întreabă orice sportiv ce are mai mult de 5 ani de experiență. Majoritatea îți vor spune că ar fi trebuit să facă mai multă încălzire.

Ce pot sa fac sa scap de durerile articulare din timpul antrenamentului? Pentru culturisti pentru dureri articulare.

Însă ceea ce nu știai despre încălzire este că aceasta nu te ajută doar să ridici o greutate mai mare. Ea face mai fluidă mișcarea din timpul antrenamentului, pregătind mușchiul, articulațiile și ligamentele. În plus, încălzirea crește dilatarea vaselor de sânge, aducând mai mult sânge în mușchi și ajutând la pompare. Fă o încălzire de minute înaintea fiecărui antrenament.

  • Cum sa ai grija de articulatii si incheieturi cand faci sport Pentru culturisti pentru dureri articulare Cele mai bune suplimente pentru dureri articularetop articole Pe cati dintre noi nu ne-au luat durerile macar o data in viata.
  • Durere Articulară De La Culturism durere articulatii, durere articulară de la culturism

Fă exerciții folosind greutăți foarte mici. Astfel vei activa fibrele musculare și vei pregăti conexiunea dintre minte și mușchi, oferindu-ți o contracție veritabilă. Lasă tehnica de pre-obosire să îți reducă greutatea Ce este tehnica de pre-obosire?

Cum scapi de Durerile Articulare din timpul Antrenamentului - Stai în Formă!

Să folosim un exemplu. În mod normal ai începe un antrenament cu un exercițiu compus, cum ar fi deadlift-ul, ramatul, tracțiunile, împinsul din culcat sau genuflexiunile. Cu tehnica de pre-obosire vei face ceva diferit.