Cele mai frecvente accidentări la alergatori (și cum să le eviți)

Alergători la genunchi

Însă cu puțină grijă le poți evita. Odată cu plăcerea alergării, vine și riscul de accidentări.

Durerile de genunchi și alergarea. Ce să faci când te dor genunchii

Sindromul dureros patelofemural sau "genunchiul alergătorului" Ce simți O durere constantă la nivelul rotulei genunchiului care se agravează în timpul alergării.

Apare și la urcarea scărilor sau după o sesiune de repaus cu genunchiul îndoit. Cum tratezi În multe cazuri odihna ajută cel mai bine. După alergare aplică gheață minute, iar seara folosește comprese calde.

Alergători genunchi

Dacă genunchiul continuă să doară, nu mai alerga până când durerea dispare. Cum previi Adaugă antrenamente alergători la genunchi forță în programul tău și întărește-ți cvadricepșii. Adaugă exerciții și pentru întărirea mușchilor de la nivelul șoldurilor, care îți vor stabiliza pelvisul mai bine în timpul alergării. Alege o pereche de pantofi de alergare potrivită ție și fii atent la tehnica de alergare.

Alergători la genunchi plantara Ce simți Te confrunți cu o inflamație a tendonului ce unește călcâiul cu degetele piciorului și ai senzația că, în mod constant, calci cu călcâiul pe un cui. Durerea poate să dispară în timpul mersului sau alergării, dar revine imediat după sau a doua alergători la genunchi. Cum tratezi În primul rând cu repaus. Apoi, ar trebui să aplici comprese cu gheață la nivelul călcâiului.

Dacă inflamația este gravă, e cazul să apelezi la antiinflamatorii. Masajul cu o sticlă cu apă înghețată poate reduce durerea și inflamația.

alergători la genunchi

Cum previi Execută mișcări de întindere a labei piciorului, degetelor și gambelor în fiecare dimineață. Adaugă exerciții de forță pentru mușchii gambelor în programul tău de antrenament. Alege o pereche de pantofi de alergare care să îți ofere stabilitate și să corecteze pronația excesivă.

Durerile de genunchi la alergatori

Afecțiuni ale tendonului lui Ahile Ce simți Durere în zona inferioară a gambei, aproape de călcâi. Apare, de obicei, când pui presiune pe degetele piciorului.

Durerea dispare după încălzire și în timpul antrenamentului, dar reapare după sau a doua zi. Cum tratezi Repaus și o încălzire temeinică înainte de alergare.

Îți distruge alergatul genunchii?

Dacă nu se vindecă alergători la genunchi, oprește-te din alergat și consultă un medic. Leziunile pot cauza rupturi, iar tratamentul pentru acestea este, cel mai des, operația. Cum previi Lucrează-ți bine mușchii gambei și nu uita să te încălzești înainte de alergare. Acordă o atenție sporită zonei. Folosește încălțăminte adecvată și corectează-ți tehnica de alergare.

Afecțiuni la nivelul tibiei Ce simți Dureri la nivelul tibiilor, pe interior. Pot fi cauzate de stresarea tendoanelor de la nivelul tibiilor sau de dezechilibrul dintre mușchii zonei inferioare a piciorului față de cei din zona superioară.

alergători la genunchi

Cum tratezi Afecțiunile la nivelul tibiei sunt întâlnite cel mai des la începători sau la alergătorii care au intensificat antrenamentul fără să fie pregătiți. Este indicată odihna și aplicarea locală a compreselor cu gheață.

  • Vârful cu inflamația articulară
  • Mergi direct la medic sau mai stai câteva zile, poate-poate ți s-a părut și trece de la sine?
  • Tipuri de unguente articulare
  • Musculatura coapsei slaba sau lipsita de elasticitate Neefectuarea sau efectuarea unei intinderi sau incalziri insuficiente inaintea activitatii fizice Artroza Sindromul de plica sinoviala, in care mucoasa ce captuseste articulatia se ingroasa si se inflameaza.
  • Ce să faci când te dor genunchii de la alergare | Centrul Medical Superfit
  • Iată câteva sfaturi despre cum să-ți păstrezi sănătatea genunchilor atunci când alergi.
  • Genunchiul alergatorului

Alergători la genunchi zona tibiei doare la atingere, este necesar tratament cu medicamente antiinflamatorii. În caz că durerea persistă, consultă un medic. Cum previi Aleargă pe suprafețe mai puțin dure la impact.

alergători la genunchi

Evită asfaltul. Folosește încălțăminte care să îți corecteze pronația excesivă, dacă este cazul.

Genunchiul alergatorului

Întărește-ți mușchii care înconjoară tibia. Dacă ești începător sau vrei să crești intensitatea antrenamentelor tale, fii moderat. Sindromul tendonului iliotibial Ce simți Acest tendon leagă exteriorul genunchiului de șold și este solicitat pentru a stabiliza genunchiul. Inflamarea acestuia se manifestă printr-o durere la nivelul genunchiului în timpul alergării, în special când cobori.

Cum tratezi Apelează la comprese articuleren boek gheață, exerciții de întindere și masaj pentru relaxarea tendonului.

Pentru afecțiuni severe, trebuie să apelezi la tratament cu medicamente antiinflamatorii. Cum previi Adaugă în antrenament exerciții de ridicări laterale ale picioarelor sau unele cu deplasare laterală folosind benzi de rezistență pentru întărirea mușchilor șoldurilor.

Îți distruge alergatul genunchii?

Dacă alergi pe o pistă de atletism, schimbă direcția de alergare mai des sau schimbă partea drumului pe care alergi. Evită traseele cu pante agresive.

Share on facebook.